ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


Céges adatok:

 

SZÖGKER Kft.
1202 Budapest, Jókai Mór u. 82.
1046 Budapest, Fóti út 87.  

 

Adószám: 10635531–2–43
Bankszámla: 10403363 – 00027861 – 00000000 (K & H Bank Zrt.)
Cégjegyzékszám: 01–09–160725
Budapesti Cégbíróság által bejegyzett

 

A weboldalon feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák.
A webáruházunkban a minimális vásárlási érték bruttó 1.000Ft!
Kérjük vásárláskor, ezt vegye figyelembe. Az árak a készlet erejéig érvényesek.

 

A készletinformációk nem a pillanatnyi állapotot mutatják, hanem minden éjszaka frissülnek.
Figyelembe kell venni, hogy az aznap történt változások csak másnap reggel válnak láthatóvá. 
A készülékek szállítási terjedelme eltérhet a honlapunkon feltüntetett képeken szereplő tartozékoktól, kérjük minden esetben olvassák el a leírás részben szereplő szállítási terjedelemre vonatkozó részt, amennyiben bármely adat nem egyértelmű úgy kérjük forduljanak hozzánk bővebb információért! 

 

 

Rendelését leadhatja az alábbi módokon:

 
  • +36 1 421-4444 – Telefon Pesterzsébet

  • +36 1 3999-999 – Telefon Újpest

  • +36 1 421-4449 – Faxon

  • webáruházunkban (akár regisztráció nélkül)

  • e-mailben a szogker@szogker.hu vagy az ujpest@szogker.hu címen

 

Szállítási költség: 40.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes, alatta 1.900 Ft (Magyarország területén). Kivételt képeznek ez alól a 40kg-ot meghaladó vagy a terjedelmes termékek, melyre kérje egyedi árajánlatunkat! A szállítást MPL futárszolgálat végzi.

 

A webáruházunkban rendelt terméket 1-3 napon belül szállítjuk. Minden esetben e-mail-ben vagy telefonon egyeztetünk a szállítás idejéről és a fizetendő végösszegről, melyet utánvételes vásárlás esetén a futár részére kell átadni.

 

A terméket telefonos egyeztetés után személyesen is át lehet venni üzleteinkben.

 

 

Bemutatkozás:

 

A SZÖGKER Kft. kéziszerszámok, kisgépek, kötőelemek és karbantartással kapcsolatos anyagok széles választékával foglalkozik kiskereskedelmi vonalon. Cégünk 1986–ban alakult és teljesen magyar tulajdon.

 

 

Fő termékcsoportjaink:

 
  • Elektromos kézi szerszámok és tartozékaik

  • Építőipari gépek, berendezések

  • Áramfejlesztők, szivattyúk, kompresszorok

  • Hegesztőgépek, segédanyagok

  • Magasnyomású mosó- és takarítógépek

  • Láncfűrészek, fűnyírók, bozótvágók

  • Kötőelemek, rögzítés technika

  • Kézi szerszámok

  • Munkavédelmi eszközök

  • Tömítőanyagok, purhabok, ragasztók

  • Vágó-, tisztító korongok, gyémánttárcsák

  • Zár, lakat, vasalat, szegáruk

  • Fúrószárak, BIT-ek, menetkészítő szerszámok

  • Bútorvasalat, fogantyú

  • Emeléstechnikai alkatrészek

  • Kerekek, görgők

  • Csiszolóanyagok
     

Cégünk kizárólag csak új készülékeket értékesít és hivatalos márkaképviseleten keresztül szerzi be termékeit. Minden termékünk rendelkezik garanciával, viszont ennek időtartama termékenként változó lehet.

 

 

Rendelés

 

Rendelését leadhatja a fentebb megadott elérhetőségek (telefon, fax, email, webáruház) bármelyikén.

 

Válassza ki a kívánt termékeket, rakja ezeket a kosárba, amennyiben szükséges változtassa meg a mennyiségüket, adja meg a rendelési felületen kért pár adatot és kattintson a  megrendelés megerősítésére.

 

Kollégáink minden esetben megpróbálják felvenni Önökkel a kapcsolatot a megrendeléssel kapcsolatban (maximum 1-2 napon belül, de az esetek többségében 72 órán belül)

 

 

Vásárlástól való elállás 

 

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga az üzleteinkben történő személyes átvétel, illetve a futárszolgálattal történő szállítás esetén is gyakorolható. A fogyasztó az elállási nyilatkozatát a lentebb megadott adatok között feltüntetett postai vagy e-mail címen közölheti cégünkkel.

 

 

Vásárlástól való elállási szándékát az alábbi elérhetőségeinken közölheti:

 

Posta: 1202 Budapest, Jókai Mór u. 82.

 

Személyesen:
1202 Budapest, Jókai Mór u. 82.
Nyitva tartás:
Hétfő - Péntek: 7:30-17:00
Szombat: 8:00-13:00
Vasárnap: zárva

 

A SZÖGKER Kft kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Amennyiben a termék szakszerű kipróbálásán kívül egyéb sérülés keletkezett, úgy értékcsökkenést számolunk fel, mellyel csökken a termékért visszafizetett összeg. A terméket éppen csak annyira lehet használni, ami a termék tudásának kipróbálásának tekinthető. (pl.: fél ház lebontása után vésőkalapácsot nem áll módunkban visszavásárolni.)
Hiányosan visszaszállított termék esetén a hiányzó tételeket pótoljuk a gyártó által megadott listaáron, melyet levonunk a visszafizetendő összegből és kiszámlázzunk a vásárlónak.

 

A vásárlót terhelik az elállás miatt az árut visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt a SZÖGKER Kft nem teljesít. Elállás esetén cégünk követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a kézbesítés során jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli. Fontos tudnia, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól.

 

Az elállási jog gyakorlása szaküzleteinkben lehetséges, vagy futárszolgálat igénybevételével, az üzletünkbe történő visszajuttatással. Az Ügyfél kérésére és költségére munkatársaink gondoskodnak a visszaszállítás bonyolításáról, az erre vonatkozó igényeket ügyfélszolgálatunk fogadja.

 

Átvevőpontjaink:
1202 Budapest, Jókai Mór u. 82.
Nyitva tartás:
Hétfő - Péntek: 7:30-17:00
Szombat: 8:00-13:00
Vasárnap: zárva

1047 Budapest, Fóti út 87.
Nyitva tartás:
Hétfő - Péntek: 7:30-17:00
Szombat: 8:00-13:00
Vasárnap: zárva

 

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is.

 

Az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát:

 
  • olyan termék értékesítése esetében, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza

  • a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

  • A fentiek kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárlóink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.  

 

 

Szállítási és fizetési feltételek

 

Szállítási módok:

 
  • Házhozszállítás: Termékeinket az egész ország területén házhoz szállítjuk.
    Szállítási díj: 40.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes, alatta 1.900 Ft (Magyarország területén)
    Kivételt képeznek ez alól a 40kg-ot meghaladó vagy a terjedelmes termékek, melyre kérje egyedi árajánlatunkat!

  • Személyes átvétel üzleteinkben (üzleteink elérhetőségét az "Üzleteink/kapcsolat" menüpontban találja)

Minden munkanapon a raktárkészleten lévő termékekre 16 óráig leadott megrendelést a következő munkanapon házhoz szállítjuk. Kiszállítást az MPL futárszolgálat végzi, amely munkanapokon 8 és 18 óra között szállít.

 

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kiszállító előtt szíveskedjék megvizsgálni és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot, vagy a probléma megoldása érdekében hívják a vevőszolgálatot. Telefon: +36 1 421-4444

 

Fontos tudnivaló, hogy a házhozszállítás azt jelenti, hogy a kézbesítő cég vagy kollegánk a megrendelt készüléket a megadott címre szállítja és ott átadja a megrendelőnek, vagy megbízottjának, a szállítási díjban nincs benne a készülékek emeletre történő feljuttatása.

 

 

Fizetési módok:

 
  • Készpénz: Üzletünkben készpénzzel való fizetés lehetséges

  • Bankkártyával üzleteinkben és a futárnál, az áru átvételekor egyaránt fizethet

  • Utánvétes fizetés:  az áru átvételekor készpénzben, a futárnak kell átadni az összeget.

  • Előreutalás: Előreutalással tudjuk utalásos fizetési igényüket teljesíteni. (Amint megérkezik számlánkra az utalt összeg, telefonos egyeztetést követően kiszállítjuk a rendelt terméket, vagy átveheti üzletünkben.)


 

Jótállás, szavatosság, szerviz:

 

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak.

 

A 72 órás cseregaranciával élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű használatot a meghibásodás akadályozza, a kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.
A 72 órán belüli meghibásodás esetén a csere terméket a gyártó biztosítja - nem a kereskedő - így a szakszervizből visszaérkezett szakvélemény után, ha a hiba gyártási eredetű, akkor az új terméket a gyártó leszállítja a kereskedőhöz, aki csak ezután tudja átadni a vásárlónak.

 

A gyártó által kibocsátott garanciajegyen feltüntetett lista szerinti szakszervizekben lehet leadni a készüléket javításra. A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényekre a 49/2003. (VII.30) GKM jogszabályban foglaltak az érvényesek.

 

A jogszabály értelmében 10kg önsúlyú termék esetén a kereskedő köteles gondoskodni a hibás termék elszállításáról és annak költsége is őt terheli.

 

Azon termékek esetén, amelyek a fent említett 10kg önsúlyt nem érik el, az ügyfelet terheli a szállítás kötelezettsége. Ettől eltérő is lehet a szervizbe szállítás bizonyos termékeknél. Ezzel kapcsolatban érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

 

Természetesen amennyiben vásárlónk igényli, szerződött futár partnerünk kedvezményes áron kínál lehetőséget a készülék szervizbe juttatására.

 

Amennyiben a termék garanciális hibában szenved, mind a bevizsgálás díját, illetve a garanciális probléma elhárításának költségét cégünk vállalja.

 

Abban az esetben, ha a készülék hibája nem garanciális jellegű, tehát nem rendeltetésszerű használatból, fizikai sérülésből, a szükséges karbantartás elmulasztásából, illetve a vásárlóra terhelt bármiféle kötelezettség elmulasztásából ered, a felmerült költségek (szállítási, bevizsgálási, javítási díj) az ügyfelet terhelik.

 

A beérkezést követően munkatársunk továbbítja a készüléket bevizsgálásra a szakszervizbe.

 

Látható, egyértelmű sérülés esetén kollégánk megtagadhatja a termék átvételét és jogosult a garancia megvonására.

 

Ha a szakszerviz állapítja meg az árucikk nem garanciális hibáját, abban az esetben kollégánk tájékoztatja tisztelt vásárlót a javítás várható költségéről és annak időtartamáról.

 

Az ügyfél köteles megfizetni a cégünk által megelőlegezett szállítási költséget illetve bevizsgálási díjat, amennyiben a szakszerviz megállapítja, hogy a készülék hibája nem garanciális eredetű problémára vezethető vissza. A költség megtérítéséig cégünk visszatarthatja az árut, azt nem költeles visszaszolgáltatni a vásárlónak.

 

Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a szervizzel kapcsolatos ügyintézés folyamatának meggyorsítása érdekében minden esetben előzetesen vegyék fel a kapcsolatot munkatársunkkal.

 

 

Adatvédelem:

 

A SZÖGKER Kft. kijelenti, hogy a weboldalon regisztrált személyek adatait nem adja ki harmadik fél részére. Csak saját marketing feladatokra használhatja fel, valamint a rendelés lebonyolításához. A regisztráció során a regisztráló automatikusan belekerül a hírlevél rendszerünkbe, amelyről egy e-mail vagy telefonos kérés után azonnal lekerülhet. A teljes adatvédelmi politikánkat itt olvashatja.

  A SZÖGKER KFT. rendelkezik 2018.05.25-től (új) Adatvédelmi Szabályzattal. A szabályzat leírja, hogy az ügyféladatokat - köztük a webáruházas megrendelők adatait - jogos érdekeken alapuló adatkezelési típusként kell nyilvántartani.
Az igényérvényesítés érdekében adataikat kezeljük. A szavatosság lejárta után Ügyfeleink kérhetik az adatkezelés megszüntetését.

 

Budapest, 2018.05.19.